jgn lah over sgt.
jgn lah gediz sgt.
= aku sabar jer nieyh. hukum karma=
hate u ***********!!
|cerita gadis merah | cadburyalmond.blogspot.com |
bla.bla.bla.
Saturday, August 6, 2011
Posted by cik.KyN ツ at 12:24 PM 2 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn
4 ramadhan ^^
Thursday, August 4, 2011
dugaan, cabaran, semua ade..
tapi terima dgn hati t'buka...
... kekuatan utk teruskan pelajaran ..
... kekuatan dlm hbgan..
amin :)
salam.. selamat malam.. ^^
p/s : always miss..
spend my time wif my blog
..Allah jer tahu mcm ner aku skrg ..
:'(
Posted by cik.KyN ツ at 2:10 AM 0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn
sebuah ikatan ukhwah t'bina disini...
ikatan t'jalin kt kelab nieyh..n ajar aku erti tanggungjwb jlnkn s'suatu tugas.. n tengs kepada yg menerajui kelab nieyh.. maaf jika sepanjang sy pgg jwtan nieyh.. ade silap n salah...
Posted by cik.KyN ツ at 1:24 AM 0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn
ade benarnye (;
Wednesday, August 3, 2011
" Andai lelaki tahu..
Apabila seorg perempuan itu mngalirkn air mata, itu bkan brmkna dia lemah, ttpi dia sedang mncari kkuatan untk terus tbah mncintai lelaki itu. Apabila seorg perempuan mrh, mmg dia x mmpu mngawal perasaannya tp prcayalh, itu mknanya dia sgt mngambil berat dan mnyayangi llaki itu. Lihat sja psangn yg bru brcinta, mreka jarang brantem. Ttp prcayalh smakin brtambah syg mereka pd sseorg, smakin pula bnyak ssuatu yg trjd. "
p/s : love is beauty... jaga ia dgn sebaiknyer... :)
Posted by cik.KyN ツ at 11:02 PM 0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn
kite jumpe lagi. alhamdulillah ^^
Monday, August 1, 2011
salam ramadhan untk sume umat islam.. moga ramadhan kali nieyh amat b'mkna.
firstly syukur kite b'temu kembali dlm ramadhan kali nieyh..pd tahun 2011... bg aku ramadhan kali nie len dr yg len.. nk tahu ker knapa ??
yela around 3 years merantau. then 3x juga lah smbut ramadhan d'ngeri org kan.. tpi thun nie fully dpt smbut dgn family.. hehehe..gembira. tapi sedih bile t'igt buka pose same2 ngn kengkawan kt kampus.. dah mcm adik beradik kan..
hope sume ttp gembira menyambut bulan ramadhan kali nie... amin.^^
Posted by cik.KyN ツ at 12:03 AM 0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn