aku hanya manusia biasa..

Monday, June 18, 2012

bila aku diperlukan, 
dicari..
tpi bila tak diperlukan, hnya dibiarkan mcm tue jugak..
selama nie hormat dgn keputusan semua org..
tapi akhirnya aku yang dah berputus asa dgn kehidupan aku..
aku penat dgn segalanya...


#crying ...

10 june 2012 - photoshoot -

Monday, June 11, 2012


hye , bila final nak dekat nie,, stress + 10sion sume ada kan,, dgn assignment , test , quiz n so on
-beselah student life, mcm ni laa jadinya , hehehe :D -
smbil2 tue, kami riadah petang , tgk sawah.. n kebetulan time tue plak angin kuat, langit hitam. YA ALLAH, takut sgt time tue.. kuasa-NYA kite tak tahu kan.. btw, suke sgt tgk sawah y hijau tue.. n mestilah kami bergambar rite. :D , cc to DSLR :) awesome !

pemandangan dari jalan.. cantek :D
tue dia. gegirl .. hehe :)
gegirl again.. penat ouh :)
girlfrenz, cc to kak fana tlg amik kan pixca :)
tgklah langit ini, MASYAALLAH .. mcm tsunami langit.. takut :(
lastly, kami g makan.. n sy try take a pixca. hee. jadi kan :)
 sekian .. happy with them, :)

Sunday, June 10, 2012

1 hari nanti mungkin semuanya akan tiada ,.

the moment :/


 
kt kg.tenang, johor .. 2 tahun lepas.
dah setahun dah ia berlalu. awesome ! mersing :)

" tak nak ckp pape, just nk update blog, smbil tgk two album y ada dlm lappy nie,, n setiap pic nie ada kenangannya di tarikh yang sama, cuma tahun yang berbeza,. hanya DIA yang tahu semuanya , "


- sampai kt sini saja , tak mampu nak menaip di keyboard nie, crying -

no words.


- tak kuat tuk hadapi segalanya, tapi di mata ALLAH aku mampu hadapi nya .. :'( -