result oh result..!!.. tahniah semua!!

Saturday, December 11, 2010




alhamdulillah...syukur ke hadrat illahi..akhirnye saya berjaya melepasi semester 5..walaupun ade sedikit kekecewaan di hati..tapi saya bersyukur kerana saya lulus semua paper saya...saya juga gembira kerana sahabat saya berjaya semuanye..tahniah yer sahabat2 ku..xkiralah sahabat di uitm or di n9...btw tahniah ku ucapkan..moga kite semua akan berjaya lagi..amin :)...
tahniah juga kepada kamo kerana kamu telah buktikan yang kamu boleyh buat dalam exam kali nieyh..suke bile kejayaan itu...


" gagal sekali bukan bermakna kite akan gagal selamer nyer "


tahniah yer kawan2..!..moga kite semua berjaya dunia akhirat...dengan di iringi doa ...amin :)..

usaha + berdoa + tawakal = kejayaan....insyaallah akan jadi milik kite semua...



saya terbaca satu petikan dari coment student QS kt post society kami..

"lumrah khdpn..kadang2 kite brjye..kdng2 atau selalu kte gagal..
pkra yg bgs tntng kegagalan..kita dpt bljr dri kesilapan..pkra yg xbgs

tntng kejayaan kita..ramai yg akan jeles dan denki..tp ade 1
perkare..yg selalu owg lupe ketika megejar kej
...ayaan..kejayaan itu xde makne jike usaha kite tidak berkat.. :) "

2 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn:

Ryoma Ekhizen said...

tahniah2...
yeah!!! nak grad dah...

cik.KyN ツ said...

tahniah juga..
insyaallah 6 month ag akan grad.. :)