sabtu =.=

Saturday, August 20, 2011


hrnieyh dah sabtu. cepat kan masa b'lalu. mcm bru jer smpai kt cnieyh. tpi apekah daya t'pksa ckp selamat tinggal juga nanti. nieyh yg t'akhir aku disini.. pasnieyh aku akn start hidup bru. tempat yg jauh.. everytime aku menunggu.. korban kan sesuatu itu utk s'suatu perkara tak slh kan.. tpi apekah daya.. aku xmampu..

besok pg2 aku akn balik ke n9 dah..

cri tiket. hoper ade. then terus balik.pastu bye2 utk sume eyh. tengs to my romate. yg bg tumpang bilik dier.. a lots of memory at uitm segamat.. mungkin xkan aku lupekan...cume aku t'tnyer.. just 2 hri jer aku jumper...dduk 5hri. xpelah.. dugaan kan . terima jer cik ekin.. ade hikmah sume nieyh.. biar jer ea....


kata-kate org sekeliling aku..

: dah kurus, susut nyer, muka cengkung.
: cantik bju kurund nieyh [ sje bwak bju wana merah. bju raye tahun lepas aku n dier. okeyh tahun nieyh xbeli sesama pon =.= ]
: " akak nieyh muke garang, tpi lembut sgt. sopan. " adoyaiii ak pon xtaw lembut n sopan mcm ner org tgk aku. huk2..

k lah.. nk tgk kampus nieyh puas2.. tpi hati yg sedih nk tngglkan sume nieyh. tade spe yg tahu =.=



" luaran hanya mampu t'senyum,..
tpi dalaman hanya Allah jer yg tahu "

bye uitm segamat..
doakan sy oke2 di uitm arau

0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn: