hanya mampu berdoa untuk yg t'syg =='

Friday, September 2, 2011

1 malam aku jga mak kt spital , sayu jer hati, org tgk mmg mcm xder pape. tapi kesakitan tue mak yg rase. sedih, nangis, next week kena ke arau. mak ttp nk hantar. aku xbg, ak nk g sndiri.. huhuhu..[risaunyer hati mak nk bg ank dier sorg adventure to arau ].
mcm ner mak t if aku ke arau ?
nk jln pon ssh. ya allah. bg lah kesihatan yg baek kt mak aku, hope dier sembuh. xder ape2..
hri nieyh mak dah boleyh kua, tpi bgntung cosec yg kami akn beli t.. nk tnggu appointment ngn hosptal sban, ya allah lambatnyer. sian mak kena tunggu lgi 2,3 minggu. waaaaa ;(

" just pray yg terbaek for my mom . thanx sume kwn2 yg amik berat . thanx a lots. "

---> cepat sembuh yer mak ..
---> aku plak kena kuatkan hati, persiapkan diri, nk g arau 9hb nieyh . huk2..
hope sume selamat. amin..

0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn: