tabah kan aku .

Sunday, November 13, 2011

before melelapkan mata ,
before balik ke negeri ke-2 di utara sana ,
before bergerak ke utara pagi2 besok yg kena duduk dlm bus area 8 or 9 jam .
rasa nk upadate blog .
padahal bru jer update ^_^
kdg2 sakit bile igtkan balik .
tpi ape nk buat, aku manusia biasa , aku sabar .
follow every steps.
crilah yg terbaek utk mu ,
aku tahu siapa aku ..
aku hanya perempuan yg kamu kenal mcm dulu jugak .
so tak ade yg berubah .
aku akan jaga hati kamu , tpi harap kamu jaga lah hati sy .
n for those yg baca , sila berada dlm situasi ini .
kuat ker nk hadapi ?
sila lah delete picture yg kamu rasa boleyh melukakan hati kaum sama jenis dgn kamu .
kamu perempuan, sy pun perempuan .
kite same2 hadapi rite. ?
mungkin hrini hri sy .
maaf. entry kali nieyh buat sume org terasa .
i'm just nk happy sy balik..
plz return back gembira yg penah sy bina dgn dier.. can ?
don disturb our relationship..plz..

*airmatatemanakusekarang*
untuk memahami s'org yg sy syg .
i'm soory ..
love u .
doakan p'jalanan sy selamat ke utara besok .
gembira hari nieyh dpt wall post dr dier.
sbb dah lame tak dpt .
before nieyh org len yg dpt.
guaw2 senda sane sini ..
takpelah..
mengalah sumenyer cik ekin :)


p/s : i'm really miss u..sygg sgt2.. tak penah rse benci..sbb syg n cinta tue masih ade waktu mula2 knal taun lepas.. dah nk 2taun kite knl..jgn biarkan ai berlalu.. :)


0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn: