Wednesday, December 7, 2011

wahhh . !!
blog dh b'habuk...
seyesly
ssb busy sgt,
so tak ade mood nk update blog..
TODAY aku nk senyum mcm bese time aku diploma dulu
aku TAK kesah lah puting beliung , gunung berapi ape yg meletup mlm tadi.
btw i already deactive my fb..
klu rse aku nk onn aku on lah t.. T_______________T
tpi biar lah dulu..

#ape pon biarlah org buat kite, hipe kite tak balasnyer, sila sedarkan diri anda , sy sgt smalu bile sy kcu life org#

#quiz *_______________*#

#kawal mata bengkak~ hooray berjaya tak tunjuk mata bengkak#

#now i wif my twitter & blog, kisah hidup aku.. yg penting aku tak buat pic aku ngn org len.. yg buleyh buat sume org tak senang.. coz aku pun ade cinta aku.. sbb aku SEDAR aku SIAPA#

nangis puas2 taw =)

0 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn: