walaupun sedih, tapi kite kena lalui..

Saturday, December 31, 2011

ape nk bebel kt blog kali nieyh..
heee..meby nk simpulkan sume yg t'jadi kt cik ekin 2011 kot..
macam2 cik ekin kot ada dpt time 2011 nieyh...
firstly, nk ucapkan.. " SELAMAT TAHUN BARU 2012 ", mungkin t'lalu awl nk wish..
huu~
ape yg t'jadi kt sy 2011 ?

# january 2011 : mestilah smbut buffday kan. mlm 16 dgn mber2. n mlm 17 dgn en.bf ! [awesome ! rendu sgt ]

# February 2011 , march 2011, April 2011 , may 2011 : last semester at Uitm Segamat..alhamdulillah grad on time..  :)

# jun 2011 : heee anniversary kami ke 1 taun [ ha poyo kan.. ngeee , tpi ta kesah. ], g pntai mersing.. yg banyak katak.. T___T [ en.bf nk p lagi buleyh tak ? T___T ] ,

# July 2011 , august 2011 : duk umah kejer, maklumlah tunggu org dtg merisikkan.. HAHA ! , akhirnyer datang juga risikan tue.. [ risikan smbung pengajian ke UiTM Arau, Bachelor in Management Math , alhamdulillah.. syukur ya allah ]

# Sept 2011 : yeaaa , dah terima risikan tue.. dh jadi tunangan org di Uitm arau.. [ mean, dh jdi student okay.. tuang org tue belom lgi.. tunggu en.bf ! ]

# October 2011 : yeaaaa , sy dah convo.. hooray. alhamdulilla. dpt bg mak ayah hadiah dah.. ngis taw.. :)

- sebenarnye banyak lagi, 2011 -

sy diduga, mak sakit waktu raya pertama, takleyh jalan. tpi alhamdulillah.. sihat dah..
then satu lagi sy di duga olleh ALLAH, utk buktikan cinta jarak jauh.. mulanye ia okay. tpi bila ALLAH tue duga hati kami berdua.. hbugn kami hampir jer.. tpi kuatkan juga..HATI adalah kawalan minda + nafsu kite, ALLAH tue hnya menduga kite dgn hadirnye seorg lelaki/perempuan di hadapan kite, utk uji hati kite akn kuat atau tak. tapi akhirnya hati kite tak kuat.. tak kuat atas sebab pasangan kite jauh..bukan tue caranya, jadilah s'seorg yg pgg pda hati. kuatkan hati. insyaallah sume tue akn okay, org bercinta jauh jugak kan. len2 ngara, ujian mcm2 lagi. tpi mereka kuat sbb kuat hadapi sumenyer,, doakan saya n en.bf kuat okay. love my family. love my life, frenz n en.bf ! :)

p/s : dugaan + cabaran membuatkan kite menjadi lebih matang, tapi hanya satu yg ada pda diri aku, sebagai s'org perempuan, kite pasti malu utk hadir dlm hidup s'org yg dh b'status kan.. sbb kite taw ape mereka rasa [ aku hanya manusia biasa ] .

------- celoteh cik ekin -------

moga ia yg baek untuk kite..


5 1701 mereka yang rajin bergossip dgn cik.kyn:

nutnadia said...

xpe kamu...sy pun telah deberi dugaan jugak sebelum tahun 2011 melabuh tirai..dugaan cinta jarak jauh...=)

mrs.cokelat said...

nut nadia: tuelah,, allah mmg nk tgk kite kuat or tak kan :)

nutnadia said...

yup...btol tue kakaklong...=)

mrs.cokelat said...

nut nadia : kite kena kuat kan, ada hikmah di sebalik kejadian nie.. :)

nutnadia said...

yup,,,btol2....